  • Data: 2008-12-14 21:18:16
    Temat: Re: 86 KW
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gi3mdr$4ek$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok, dzięki za pomoc. Zobaczymy co będzie na tej konfrontacji czy cuś.
    > Napiszę po wszytskim tutaj.

    Podobna sprawe mial moj szwagier. Tylko tam chodzilo o szybe. Jechal
    samochodem, i mijal inny samochod ktory mial zbita szybe z boku. Jakis czas
    pozniej mial wezwanie na komende. Facet oskarzyl go, ze to spod jego kola
    kamien polecial, i ze szwagier uciekl.
    Oczywscie szwagier sie nie przyznal, chociaz policjanci powiedzieli mu to
    samo, co Tobie. Ale im powiedzial krotko: No to se robcie sprawe. Ja jestem
    niewinny. No i tamten sam sie wycofal. Wystraszyl sie, ze jak on przegra, to
    on bedzie placil za sprawe :)