  • Data: 2021-06-12 05:06:06
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest, nie ma - nie wiadomo. Tate np wypisali w Polsce pare dni po
    > operacji, a krwiak sie zrobil.
    > Tak czy inaczej - nie ma w USA zwyczaju trzymania pacjenta w szpitalu
    > bez wyraznej potrzeby.

    Nigdzie chyba nie ma. Lokalny koszt łóżka w sali typu dwójka to chyba
    jakieś 1000-1500zł za dobę.

    > Albo tak napisali, zeby zmylic. Albo napisali niejasno ... i dowiesz
    > sie dopiero jak odmowia :-)

    To by kręcili długoterminowo na siebie bicz. Rynek jest MZ dość
    konkurencyjny.

    > W zasadzie logiczne - on wzial ryzyko :-)

    No wziął, ale inny mnie już tak łatwo nie przyjmie. Są ubezpieczenia
    akceptujące "pre-existing" ale są wy*piiip w kosmos cenowo.

    > A nagranie rozmowy masz ? :-P

    Ponoć sami nagrywają. Jakby się okazało, że akurat zagineło to byłby
    blamaż i sądzę, że świadczyłoby to w sądzie mocno przeciwko nim. To nie
    polska policja :)

    > A co to za kraj?
    > Bo w tych europejskich cywilizowanych, to niby powinno byc jeszcze
    > lepiej niz w Polsce :-)

    A nie jest? Jak jest właśnie np. w takiej Szwecji czy Holandii?

    --
    Marcin