  • Data: 2021-06-15 06:40:01
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I działają dobrze (jak na to ile dostają)?

    Różnie. Ja byłem zadowolony. W porównaniu do pryatnych działają
    doskonale - bo prywatne zasadniczo nie działają:P

    > Tzn. nie wiem czy ta
    > regulacja musi być taka silna, bo skoro chodzi głównie o forsę, to nie
    > powinno być de facto takiej różnicy.

    No to jak już napisałem - w polsce nie mamy systemu pantwowego, bo
    państwowych placówek praktycznie nie ma:P

    > Możnaby sobie wyobrazić system, w
    > którym na zasadzie przetargu państwo wyłania ubezpieczyciela, który
    > oferuje zdefiniowany pakiet. I tak jak bez przetargu opłacałoby mu się
    > oferować np. do tego 55 roku życia, to z dodacją bez limitu wieku.

    Wszystko możemy sobie wyobraźić, natomiast faktem jest, że nie da się w
    cywilizowany sposób oprzeć publicznej opieki zdrowia bez znacznego
    dofinansowania państwa i państwowych regulacji - w związku z tym
    cokolwiek będzie "prywatne" czy rynkowe to będzie tylko z fasady.

    Na tej zasadzie działa transport miesjki w warszawie - korwiniątka mówią
    że to zło i patologa:P

    > Ten 25. rok życia to nie był rok końca polisy a dużej przystępności
    > składkowej. Ta (przykładowa, co dałem linka) polisa sięga zdaje się do
    > 75 roku, ale czym jest się starszym tym drożej.

    Ok - czyli mają obowiązek podpisać w tej samej cenie niezleżnie od stanu
    zdrowia wnioskującego? Inie migają się?

    --
    Shrek