  • Data: 2021-06-13 08:30:28
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, no móc mogą, ale muszą być dotowane.

    Czyli podsumowując - system może być prywatny, tylko mus być finansowany
    państwowo i z bardzo silną regulacją państwową. W sumie na tej zasadzie
    to w polsce mamy system... samorządowy a nie państwowy (zdecydowana
    większość szpitali jest samorządowych, przychodnie w sumie też w
    większości są "prywatne").

    > Chyba się nie rozumiemy. Mówię o takiej sytuacji:
    > Koszt polisy 1000zł - pokrywa 100% kosztów.
    > Koszt polisy z odliczeniem 300zł (płacisz za polisę 700zł) - pokrywa 100% po
    > przekroczeniu 400zł wydatków, które pokrywa z własnej kieszeniu ubezpieczony.

    Nie zrozumieliśmy się - masz dzieciaka w stanie półwegetatywnym z
    drogimi schorzeniami o którym piszesz. Ma polisę do 25 roku życia. I
    teraz szukasz dla niego nowej - przecież po dobroci nikt go nie
    przygarnie do siebie, bo wiadomo że się taki klient nie opłaca.
    --
    Shrek