  • Data: 2021-06-12 08:36:26
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego że jak czegoś nie ma to nie istnieje:P Wtedy znaczy to
    > prawdopodobnie że gdzieś w swoich wyobrażeniach się myliłeś - bo skoro
    > to takie dobre to by gdzieś na świecie zaistniało:P

    Postęp ludzkości to nie tylko chaos i zniszczenie :) Nie torpeduj dobrego
    projektu, a kto wie w prszyłości będą o nas w ksiązkach pisać.

    > No zgadza się...

    > Ale to juz nie będzie rynkowa usługa - i o tym piszę - nie da się
    > zapewnić opieki zdrowotnej prywatnie i rynkowo w sakli całego kraju.
    > Trzeba do tego dopłacić z budżetu (a więc przymusowo zbierać na to
    > podatki) albo się nie zepnie albo będzie na żenującym poziomie.

    No dobrze, niech Ci będzie, niewidzialna ręka rynku nie zbilansuje to
    budżetu.

    > Akurat niespecjalnie - podatki są znane również w mniej zasobnych:P

    Od któregoś poziomu zamożności będzie to sensowne. Poniżej, będzie
    biedowanie w stylu nfz.

    > Piszesz w wątku gdzie ktoś narzeka że za dziecko 4,5 koła płacą domowi
    > dziecka:P

    Ludzie bez przerwy na coś narzekają.

    > Coś mi się nie zgadza - mają przychód mniejszy od mediany i są w wyższej
    > klasie średniej? Niby domyślam się, ze piszesz o państwie-mieście gdzie
    > generalnie jest mniej biedoty, ale bez przesady.

    Dlaczego mniejszy? Klasa średnia plus. Myślę, że jakieś 45kzł na miesiąc
    lub więcej.

    > I tak bez problemu ubezpieczyciel podpiszę umowe o której będzie
    > wiedział że musi dopłacać?

    Dlaczego dopłacać? Nie będzie tu nic dopłacał.

    > Wośp to wośp. Zresztą nei oszukujmy się - w skali budżetu NFZ to
    > zdarzenie marginalne.

    Wośp to coś. Jakbym tu zorganizował Woś? w stulu Wośp to by mnie
    aresztowali.

    --
    Marcin