  • Data: 2006-11-18 14:07:14
    Temat: Re: 3 kwestie mieszkaniowe
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl> napisał w
    wiadomości news:455ef854@news.home.net.pl...

    > 1. Planujemy z babcią przekazać mi te mieszkanie w formie darowizny,
    > najszybciej jak to będzie możliwe,

    najszybciej panie kolego za 5 lat, przypuszczam ze babcia zakupila to
    mieszkanie od gminy na prferencyjnych warunkach i jesli by ci je darowala
    musiala by uzupelnic reszte

    > 2. Czy za zgodą babci, jeśli mam klucze mogę wchodzić do tego mieszkania
    > pod jej nieobecość?

    biorac pod uwage nasze durne przepisy, najlepiej jakcie babcia tam czasowo
    zamelduje, bedziesz mial wtedy takie same prawa, bedziesz musial tylko nosic
    papierek z gminy i juz :)

    > 3. Jakie przepisy regulują prawo do przebywania w mieszkaniu osób innych
    > niż lokatorzy?

    a to zostanie rozwiazane za pomoca realizacji punktu 2 ;)