  • Data: 2006-11-19 18:27:07
    Temat: Re: 3 kwestie mieszkaniowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl> napisał w
    wiadomości news:45603cd5@news.home.net.pl...

    > Jeśli się nie mylę, to mamy tytaj do czynienia ze stosunekiem użyczenia. Jeśli
    > tak, to zastanawiam się czy samo wypowiedzenie tego stosunku nie rozwiązaloby
    > sprawy pozbycia się niechcianego lokatora?

    Bez tego nikt nie będzie w ogóle rozmawiał o eksmisji.

    > Czy może jednak konieczna będzie sprawa o eksmisję?

    To już zależy głownie od lokatora. jeśli po wypowiedzeniu sam sie wyprowadzi, to
    eksmisja nie będzie potrzebna.

    > A jesli babcia pisemnie dałaby mi prawo do dysponowania jej mieszkaniem to nie
    > byłoby to "inne prawo z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą"
    > ?

    Na tej podstawie mogła byś mieszkaniem dysponować. Ale to z pobytemw nim ma
    zwiazek luźny.

    > Chodziło mi, że do 22-giej godziny. Czyli, że osoby nie będące lokatorami,
    > mogą w mieszkaniu przebywać tylko w godzinach 6-22h.

    Zachodzę w głowę skąd to komuś przyszło do głowy. W hotelach, to zazwyczaj takie
    obostrzenia bywają w regulaminach. Ale w prywatnym mieszkaniu?