    From: "maf" <m...@n...alpha.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 178a kpk przy pomocy roweru...
    Date: Sat, 24 Jun 2006 22:48:37 +0200

    Użytkownik "Poro" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:438d0$449d72b3$d4ba9a5b$15878@news.chello.pl...
    > Z racji, że jest sporo okoliczności łagodzących (pierwszy raz, w sumie
    > niewielka zawartość alkoholu we krwi, pełna współpraca z policją, kawałek
    od
    > domu, nie jechałem po ulicy,

    To gdzie jechales? po trawniku? Nie na drodze publicznej?
    Wydaje mi sie, ze tutaj moze byc punkt na twoja korzysc.
    0,84 to nie jest mala zawartosc alkoholu, do 0,6 to wykroczenie, pow. to
    przestepstwo.
    Mozesz sie spodziewac grzywny, jak malo zarabiasz to 1000zl. I oczywiscie
    wplata na fundacje. Byc moze dostaniesz takze skierowanie na badania
    psychotechniczne dla kierowcow, koszt 200 zl. Prawko na 2 lata, bo przy
    tych promilach to na min.2. I zakaz prowadzenia pojazdow mechanicznych i
    rowerow.
    A po roku bez samochodu stwierdzisz, zycie bez samochodu jest piekne, czego
    Ci zycze.
    Pozdr
    MarekF