  • Data: 2006-06-25 19:43:42
    Temat: Re: 178a kpk przy pomocy roweru...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > To akurat będzie okoliczność obciążająca, bo powinieneś.

    ..i wysoki Sadzie on byl tak pijany, ze jechal po trawniku ;)

    A tak na marginesie, dzien w ktorym przemianowalem z powrotem policje na
    milicje, to zlocisty, lipcowy poranek roku ~95-96, jechalem na rowerze z
    Poznania do Pyzdr (jakies 70 km). Oczywiscie trzezwiotki jak niemowle. W
    Miloslawiu zatrzymal mnie patrol, przedmuchal (;)) i wreczyl.... mandat
    na 20 zl za "niebezpieczna jazde po chodniku". Nadmienie, ze juz bylem
    zmachany (50 km za mna) a jechalem po chodniku bo jezdnia sie nie
    nadawala do jazdy rowerem typowo szosowym.

    A wracajac do tematu: jkabys mial 0.2, 0.4 to mozna by cie zalowac (max
    po 1 piwie po ok 30 minutach potrafi byc 0.4), a tu sie podlozyles jak
    dziecko. dostaniesz pewnie maksa i nic ci nie pomoze. Zadnych
    okolicznosci podanych przez ciebie sad raczej nie wezmie pod uwage.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm