  • Data: 2004-01-01 18:59:10
    Temat: Re: 14 dni termin odwolania, do kiedy?
    Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A o sprostowanie jakich informacji w swiadectwie Ci chodzi?
    > Czy na pewno pracodawca wypowiedzial umowe czy moze rozwiazal ja z winy
    > pracownika ze skutkiem natychmiastowym? Zastanawia mnie ten termin
    odwolania
    > , piszesz o wypowiedzeniu a podajesz ze masz 14 dni na odwolanie.

    Tak bylo to z mojej winy, art 52 tak napisal pracodawca, ja sie z tym nie
    zgadzam i chce sie odwolac, mam nadzieje ze dobrze wyliczylem ze od dnia
    uzyskania informajci o tym tj 18.12.2003 termin 14 dni minal dzisiaj
    01.01.2004, i moge jutro spokojnie to pismo zlozyc...

    Na swiadectwie pisze ze art 52, wiec rozumie ze na pozwie musze zadac
    uznania tego za bezskuteczne, ewentualnie odszkodowania z aokres bez
    pracy...
    Ale czy wtedy wracam do pracy? u mnie to niemozliwe i szef na 100% podlozy
    mi kolejna swinie... czego powinienem zadac w tym pozwie aby dyscyplinark
    astala sie bezskuteczna i zakonczyc tam prace? (umowa na czas okreslony
    mniej niz 6 mies bez mozliwosci wczesniejszego wypowiedzenia) ???

    dziekuje ci za odpowiedzi, jestem wniezmiernie wdzieczny
    pozdrawiam
    arrson