  • Data: 2004-01-01 18:49:58
    Temat: Re: 14 dni termin odwolania, do kiedy?
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy nie orientujesz sie w sprawie swiadectwa pracy?
    > Mam na odwolanie sie od niego rowniez 7 dni, majpierw do pracodawcy
    pozniej
    > do sadu pracy, czy musze ta procedure rownolegle prowadzic? czy sam pozew
    do
    > sadu pracy o uczynienie bezskutecznym wypowiedzenia wystarczy, i
    swiadectwo
    > anuluje sie w przypadku wygranej automatycznie?

    A o sprostowanie jakich informacji w swiadectwie Ci chodzi?
    Czy na pewno pracodawca wypowiedzial umowe czy moze rozwiazal ja z winy
    pracownika ze skutkiem natychmiastowym? Zastanawia mnie ten termin odwolania
    , piszesz o wypowiedzeniu a podajesz ze masz 14 dni na odwolanie. Termin 14
    dniowy dotyczy rozwiazania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Przy
    wypowiedzeniu odwolanie wnosi sie w terminie 7 dni. Byc moze to pracodawca
    blednie cie pouczyl. W takim wypadku nie poniesiesz oczywiscie konsekwencji
    i mimo wniesienia odwolania w 14 dniu, termin zostanie zachowany (mimo ze
    przy wypowiedzeniu wynosi on 7 dni)

    Dan