  • Data: 2014-03-11 20:33:38
    Temat: Re: 125 tysięcy złotych za mostek
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.03.2014 20:22, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > następnie zaczęła tym mostkiem przypierać do kolejnych. W konsekwencji
    > nie dość, że zerwało wszystkie te mostki, to jeszcze zalało te domy,
    > które są na zachód od potoku. Przy akcji ratunkowej zginął jeden
    > strażak. Ludzie stracili dobytek z całego życia.
    >
    > Teraz miasto zrobiło asfaltową ul. Miodową i jeden normalny mostek na
    > potoku (w środku podlinkowanego kadru). Uregulowano potok i przy okazji
    > zrobiono wały dużo poszerzając teren dla potoku, bo cześniej, to był
    > taki w przekroju "V", czyli wąski, a stosunkowo głeboki.

    Podsumowujac - musial zginac czlowiek, zeby zauwazono i rozwiazano
    problem jak nalezy,

    Jak czytales to co podlinkowalem, to wiesz, ze dziura nad ktora sie
    zrobil mostek powstala przez brak decyzji i dzialan urzednikow. Nie
    zareagowali na to, ze woda leje sie nie tam gdzie powinna. Efektem po
    powodzi ludzie zostali odcieci wyzlobionym dolkiem. Nikt sie za to nie
    bral, z urzedasow, to polozyli sami plyty.

    i wybudowali most..............

    > Reasumując, to ja nie znam realió tych dwóch płyt przez Ciebie
    > opisanych, ale ...

    aha, nie klikales... to opisalem w skrocie powyzej.

    > ... czasem warto postarać sie zrozumieć, po co jest to prawo.

    Dobre prawo jest dobre. Bzdurne prawo dalej jest bzdurne.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l