  • Data: 2013-10-28 19:44:23
    Temat: Re: 100 tys. Sawickiej
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-28 09:53, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ja w sprawie formalnej:

    > Brak zawarcia umowy pisemnej nie skutkuje konsekwencjami karnymi.
    > Skutkuje najwyżej pisaniem na .prawo, że pożyczkodawca ma kłopot
    > z odzyskaniem pożyczonej kwoty.
    > Pisanie o braku dochowania formy obok "konsekwencji" to już
    > manipulacja, całkiem jak u polityków ;>
    >
    > pzdr, Gotfryd

    1. MZ to ty zachowałes się dokładnie jak polityk; -nie odniosłes się
    zupełnie do postawionych w pierwszym wątku pytań, zajmując "za to" się
    tym, czego w poście nie było, patrz niżej...
    2. zarzucasz mi manipulację,(na czym ona wg ciebie miałaby polegać?), a
    tymczasem, skoroś tak drobiazgowy, przecież to ty manipulujesz (jak
    politycy;-) wkładając mi w klawiaturę tezy, których nie stawiałem!
    -Nigdzie wszak nie pisałem o "konsekwencjach karnych" nieprzestrzegania
    formy pisemnej przy pożyczce (popełniłeś aż 2 nieprawdy!);- jak łatwo
    sprawdzić pytałem o ewntualne skutki KARNO- SKARBOWE wzięcia pozyczki i
    NIEZGŁOSZENIA jej do US!
    3. na marginesie, -brak wymaganej formy pisemnej przy pozyczce w
    postepowaniu przed US jest istotny w dowodzeniu, ze otrzymanie tych
    100tys zł na ławeczce to pozyczka;-) US moze domniemywac że to np.
    darowizna, a skutki podatkowe są różne, awięc i konsekwencje.