  • Data: 2013-10-31 10:56:56
    Temat: Re: 100 tys. Sawickiej
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    To co prawda nie jest odpowiedź na Twoje pytania, ale...

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/52475-sawicka-dostani
    e-nawet-pol-miliona-zlotych-odszkodowania-zrobiono-j
    ej-krzywde-naleza-sie-przeprosiny-i-odszkodowanie

    (Dosyć stary tekst, z kwietnia. No i powołujący się na "Fakt", czyli "z
    palucha wyssane")

    "Jak się okazuje, wyrok uniewinniający Beatę Sawicką od zarzutów
    korupcji to nie wszystko, co może zaskoczyć Polaków w jej sprawie. Jak
    czytamy w dzienniku "Fakt", prawdopodobne są przeprosiny, a nawet... 500
    tys. złotych odszkodowania, jakie ma otrzymać była posłanka PO!"

    Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. :)

    "Święta Beata, patronka lodziarzy, dziewica nieskalana."

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.