  • Data: 2007-04-20 00:15:56
    Temat: Re: 10 dniowy zwrot? pytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Bywa. Często rozmaite SO nie przejmują się większą lub mniejszą częścią
    > parametrów sprzętowych a także ustawień BIOSu. Tak czyni także Winda
    > przecież. Ja jednak odnoszę się do takich patenciarskich obejść z dużą
    > dozą nieufności. Nie polecam, a wręcz odradzam - z własnego
    > doświadczenia zawodowego.

    To nie jest "obejście patenciarskie". Tylko używanie normalnego systemu
    operacyjnego, który nie wysługuje się BIOSem tylko bezpośrednio
    komunikuje się z interfejsem dyskowym.

    O mikrosyfie się nie wypowiem, bo ich "systemy" zawsze miały problemy ze
    sprzętem nieco starszym, niż czas tworzenia ich najnowszego "dzieła" (i,
    o ironio, także przy zbyt nowym sprzęcie są problemy), ale linuxy są
    tworzone dla użytkowników - i twórcy linuxów uwzględniają, że ktoś może
    mieć 10-letni komputer, który mu w zupełności wystarcza, a tylko dysk
    się deczko zapełnia.