  • Data: 2007-04-20 20:07:15
    Temat: Re: 10 dniowy zwrot? pytanie [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Nie będę polemizował jakie kryteria pozwalają na określenie SO jako
    > "normalnego". Ani to profesjonalne, ani przydatne, a poza tym coś tak
    > "wyznawcę" Linuxa wyczuwam. ;))

    Nie tyle "wyznawcę" ile mam doświadczenie i z linuxem, i z wingrozą. I z
    wingrozą ciągle są jakieś problemy - choćby pitolenie o rejestrację po
    drobnej zmianie konfiguracji.

    [ciach]

    > , którzy posiadają sprzęt na którym uruchomią się X-y, bo mało znam

    W czym problem? SuSE 10.0 ładnie działa na AMD K6 III/350.

    > takich, co jedynie klepią w shellu z palca. Nie tak dawno minęły czasy
    > gdy Liny nie radziły sobie z poprawną (albo wcale) obsługą AGP; BTW

    Na linuxa przesiadłem się za czasów SuSE 9.0. Działało ładnie.

    > ciekaw jestem jak teraz obsługują PCI-E.

    Nie mam, więc nie mogę stwierdzić, ale z tego, co widzę w internecie,
    obsługują.

    > Lubię ten SO w zastosowaniach serwerowych (cena!), natomiast jako
    > desktop trzeba ogólnie stwierdzić, że ze sprzętem i nowszym, i starszym
    > radzi sobie gorzej niż wytwory MS.

    Raczej lepiej.