  • Data: 2003-02-23 22:31:08
    Temat: Proszę o pomoc, dordzcie co zrobic
    Od: "Jarek M." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam prawnej porady.

    Złożyłam pozew do sądu przeciwko pewnej osobie która niewłaściwie wykonała
    usługę.
    Jestem obecnie w punkcie sprawy gdzie otrzymałam wezwanie do uzupełnienia
    braków formalnych pozwu.
    Między innymi, w pismie sąd wzywa mnie do uiszczenia wpisu w pewnej kwocie
    za ochronę dóbr osobistych i zapłatę oraz uiszczenie wpisu w pewnej kwocie
    za roszczenia niemajątkowe czyli za to że zobowiązuję pozwanego do słów
    przeprosin.

    Składając wniosek założyłam że koszty ponosi automatycznie osoba przegrana.
    Z pisma który obecnie otrzymałam wynika dla mnie że koszty sąd chce ściągnąć
    odemnie.
    Pytanie: CO MAM ZROBIĆ?
    -Czy jest możliwość jeszcze obciążenia drugiej strony kosztami sądowymi?

    Druga sprawa to Sąd chcebym wskazała treść i miejsce przeprosin.
    Co do miejsca nie mam uwag ...ale dziwi mnie że mam formułować treść
    przeprosin które chcę usłyszeć.

    Proszę o radę. - Joanna