  • Data: 2003-02-23 23:39:59
    Temat: Re: Proszę o pomoc, dordzcie co zrobic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | -Czy jest możliwość jeszcze obciążenia drugiej strony kosztami sądowymi?

    Jest. Jeśli Sąd uzna Twoją rację. Do tej chwili musisz ponosić koszty
    swojego pozwu.

    | Druga sprawa to Sąd chce bym wskazała treść i miejsce przeprosin.
    | Co do miejsca nie mam uwag ...ale dziwi mnie że mam formułować treść
    | przeprosin które chcę usłyszeć.

    Nic dziwnego tu nie widzę. Dziwne, to by było, jakby nie zapytał. Wyobraź
    sobie, że ktoś Ci naubliżał publicznie. Załóżmy obsmarował w gazecie.
    Pozywasz go i wygrywasz. Sąd zobowiązuje go do przeproszenia w gazecie. No
    to on pisze "Przepraszam Kowalskiego". Byłbyś zadowolony? Pewnie nie. Stąd
    sąd oczekuje, że zaproponujesz formę przeprosin satysfakcjonującą Cię.