  • Data: 2003-02-24 10:14:02
    Temat: Re: Proszę o pomoc, dordzcie co zrobic
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek M." <j...@p...fm> wrote in message
    news:b3bi3b$o08$1@nemesis.news.tpi.pl...
    .>
    > Składając wniosek założyłam że koszty ponosi automatycznie osoba
    przegrana.

    Nie do konca automatycznie, ale prawda jest, ze taka jest ogólna zasada (
    nazywa sie chyba odpowiedzialnoscia za wynik procesu). Tylko chyba
    przeoczylas, ze proces sie jeszcze nie zaczal, wiec gdzie tu mas zosobe
    przegrana? Wydaje Ci sie, ze kazdy _pozwany_ od razu przegrywa? Recze, ze
    nie.

    > Z pisma który obecnie otrzymałam wynika dla mnie że koszty sąd chce
    ściągnąć
    > odemnie.

    Na razie wezmie od Ciebie. Jesli wygrasz sad rozstrzygnie o zwrocie kosztów
    procesu ( warto o to zadbac przedstawiajac wykaz kosztów). Jesli przegrasz
    to przepada - odpowiedzialnosc za wynik procesu. WYNIK!

    > Pytanie: CO MAM ZROBIĆ?

    Chwile spokojnie sie zastanowic, zanim zaczniesz krzyczec. I szybko ( 7 dni
    AFAIR ) uzupelnic te braki, bo wtedy unikniesz zwrotu pozwu.

    > Druga sprawa to Sąd chcebym wskazała treść i miejsce przeprosin.
    > Co do miejsca nie mam uwag ...ale dziwi mnie że mam formułować treść
    > przeprosin które chcę usłyszeć.

    Chcesz uslyszec przeprosiny, ale nie wiesz jakie? Czy to tak wielki problem
    i obciazenie dla Ciebie, zeby napisac "zadam od pozwanego przeprosin
    zlozonych w .............. (gdzie i jak) w tresci ............ (tresc - np.
    przepraszam P. X za to ze w dniu.... zrobilem..... bylo to bledem....
    podpis )."

    I co - takie trudne?

    Depi.