eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z kontrahentem na allegro.pl › Problem z kontrahentem na allegro.pl
  • Data: 2007-10-31 12:07:33
    Temat: Problem z kontrahentem na allegro.pl
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    To mój pierwszy temat.
    Problem mam następujący: kilka dni temu zakupiłem na aukcji router WI-
    FI, który miał wedle opisu spełniać swoje funkcje. Z czasem okazało
    się, iż jest to router bez routingu, tzn działał tylko jak zwykły
    Access Point. Opis aukcji zmylił zatem mnie jako kupującego. Za
    przedmiot zapłaciłem 75zł. Wedle opisu mogłem zwrócić go w przeciągu
    10 dni - tak też uczyniłem (nie odesłałem tylko kabelka, który został
    wysłany dzisiaj).
    Pan kontrahent stwierdził, że brak kabelka to 10zł i transport do mnie
    to również 10zł (w opisie jest "Wpłata na konto bankowe (płatność z
    góry) Koszt wysyłki: 0,00 zł") i wypłacił mi z powrotem jedynie 55zł.
    Co w takim wypadku mogę zrobić? Jakie działania podjąć?

    Oto link do owej aukcji: http://allegro.pl/item255898789_255898789.html

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
    Pozdrawiam

    pogobongo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1