  • 1. Data: 2007-10-31 12:07:33
    Temat: Problem z kontrahentem na allegro.pl
    Od: w...@w...pl

    Witam.
    To mój pierwszy temat.
    Problem mam następujący: kilka dni temu zakupiłem na aukcji router WI-
    FI, który miał wedle opisu spełniać swoje funkcje. Z czasem okazało
    się, iż jest to router bez routingu, tzn działał tylko jak zwykły
    Access Point. Opis aukcji zmylił zatem mnie jako kupującego. Za
    przedmiot zapłaciłem 75zł. Wedle opisu mogłem zwrócić go w przeciągu
    10 dni - tak też uczyniłem (nie odesłałem tylko kabelka, który został
    wysłany dzisiaj).
    Pan kontrahent stwierdził, że brak kabelka to 10zł i transport do mnie
    to również 10zł (w opisie jest "Wpłata na konto bankowe (płatność z
    góry) Koszt wysyłki: 0,00 zł") i wypłacił mi z powrotem jedynie 55zł.
    Co w takim wypadku mogę zrobić? Jakie działania podjąć?

    Oto link do owej aukcji: http://allegro.pl/item255898789_255898789.html

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
    Pozdrawiam

    pogobongo

  • 2. Data: 2007-10-31 13:21:07
    Temat: Re: Problem z kontrahentem na allegro.pl
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik <w...@w...pl>

    > okazało się, iż jest to router bez routingu

    ROUTING PROTOKOŁÓW:

    TCP/IP
    RIP1, RIP2
    DHCP
    NAT
    PPPoE
    PPTP

    Wg strony

    http://www.telespiegel.de/dsl/t-sinus-154-dsl-basic-
    se.html

    - Routing-Protokolle: TCP/IP, RIP1, RIP2, DHCP , NAT, PPPoE, PPTP

    O co więc chodzi? Czego nie ma ten router?

    REmk

  • 3. Data: 2007-10-31 13:26:51
    Od: w...@w...pl

    Router nie dość, że nie działał prawidłowo, wyglądało tak jakby kradł
    sieć (mam internet 1Mb/s, a transfer wzrósł do 2Mb/s), po czym lokalna
    firma obsługująca tą siec odłaczyła mnie całkowicie. Dodam, że z
    routera zostały zdrapane jakiekolwiek numery seryjne (domniemam, że
    był kradziony)

  • 4. Data: 2007-10-31 13:38:38
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    firma obsługująca tą siec odłaczyła mnie całkowicie. Dodam, że z
    routera zostały zdrapane jakiekolwiek numery seryjne (domniemam, że

    potrzebuejsz następujący router:

    http://www.bestpartner.pl/index.php?artid=20649&kate
    gorie=11

    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2007-10-31 18:33:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    przedmiot zapłaciłem 75zł. Wedle opisu mogłem zwrócić go w przeciągu
    10 dni - tak też uczyniłem (nie odesłałem tylko kabelka, który został
    wysłany dzisiaj).
    (...)
    Pan kontrahent stwierdził,

    W kwesti formalnej - kontrahentem to by on dla Ciebie byl, gdybys kupowal na
    firme, a wtedy by nei bylo zadnych 10 dni :)
    To dla Ciebie po prostu sprzedawca - a Ty jestes konsument :)

    Oczywiście wg mnie zostałeś nieslusznie obciazony kosztami - mogl cwaniaczej
    napisac, ze koszt przesylki wynosi 10 zl a ruter 65 i by bylo ok.

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-10-31 18:58:30
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Router nie dość, że nie działał prawidłowo, wyglądało tak jakby kradł
    > sieć (mam internet 1Mb/s, a transfer wzrósł do 2Mb/s), po czym lokalna
    > firma obsługująca tą siec odłaczyła mnie całkowicie. Dodam, że z

    Allahu hron nas przet takimi kontrachentami ...

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 7. Data: 2007-11-01 13:26:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    w...@w...pl pisze:
    > Dodam, że z
    > routera zostały zdrapane jakiekolwiek numery seryjne (domniemam, że
    > był kradziony)

    Sam używałem kiedyś tego routera, kupiłem na Allegro b. tanio, po czym
    sprzedałem za podobną kasę. Działał tak jak miał działać - czego
    konkretnie on ci nie routuje i jak się to objawia?

    Zdrapane zostały głównie brandingi niemieckiego operatora DSL w której
    to sieci był on kupiony, wszystkie te routerki T-Sinusa tak mają.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \