    From: w...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z kontrahentem na allegro.pl
    Date: Wed, 31 Oct 2007 05:07:33 -0700

    Witam.
    To mój pierwszy temat.
    Problem mam następujący: kilka dni temu zakupiłem na aukcji router WI-
    FI, który miał wedle opisu spełniać swoje funkcje. Z czasem okazało
    się, iż jest to router bez routingu, tzn działał tylko jak zwykły
    Access Point. Opis aukcji zmylił zatem mnie jako kupującego. Za
    przedmiot zapłaciłem 75zł. Wedle opisu mogłem zwrócić go w przeciągu
    10 dni - tak też uczyniłem (nie odesłałem tylko kabelka, który został
    wysłany dzisiaj).
    Pan kontrahent stwierdził, że brak kabelka to 10zł i transport do mnie
    to również 10zł (w opisie jest "Wpłata na konto bankowe (płatność z
    góry) Koszt wysyłki: 0,00 zł") i wypłacił mi z powrotem jedynie 55zł.
    Co w takim wypadku mogę zrobić? Jakie działania podjąć?

    Oto link do owej aukcji: http://allegro.pl/item255898789_255898789.html

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
    Pozdrawiam

    pogobongo