eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z firmą kurierskąProblem z firmą kurierską
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Świstak" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z firmą kurierską
    Date: Wed, 27 Jun 2007 08:50:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <f5t1kv$979$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ckl185.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1182927327 9449 83.31.87.185 (27 Jun 2007 06:55:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2007 06:55:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:469648
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam mam problem z firmą kurierską UPS, paczka miała do mnie dotrzeć dawno
    temu.
    Codzienne telefony nie pomagają. Kurier przyjeżdza o godz powiedzmy 11:00,
    nie zastaje osoby upoważnionej do odbioru, i wpisuje sobie status w ich
    systemie trackingu "Odmowa przyjecia" o godz 16:00. A miał być u mnie po
    godz 17:00. Nie mówiąc już o wcześniejszych dniach kiedy nie pojawił się
    wogóle. a przesyłka miała dotrzeć do na następny dzien (było to zaznaczone w
    liście nadawczym)

    Czy są jakieś instytucje do których można zgłosić takie zaniedbania ? Jeśli
    są to jaki jest tryb postępowania.
    Jestem już na tyle zdenerwowany takim zaniedbaniem że poświęce czas aby
    zgłosić to w odpowiednie miejsce jeśli takie istnieje.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1