  • Data: 2003-05-01 09:31:35
    Temat: Prawo pracy - szczegolowe wyjasnienia
    Od: "xjanmar" <xjanmar<usuń>@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! Gdzie znajde szczegolowe wyjasnienia dotyczace pracy w
    godz.nadliczbowych - system 3 zmianowy (do ilu godz.dziennie , tygodniowo ,
    miesiecznie)moze zmusic pracownika zaklad pracy powolujac sie na szczegolne
    potrzeby ) i czy jest zobowiazany powiadomic o tym wczesniej - i w jakim
    terminie .. Czy mozliwe jest zmuszenie do pracy 7 dni w tygodniu ( bez
    zadnego dnia wolnego )!

    I jeszcze jedno - 2 maja jest dniem wolnym od pracy - pracodawca (dyrektor)
    wywiesil informacje o tym 11.04 .03 . Wczoraj mistrz wydzialu stwierdzil - w
    piatek przychodzicie do pracy - i nie ma zadnego tlumaczenia - takie sa
    potrzeby - i jesli nie przyjdziecie - dopoki ja tu bede mistrzem - nie
    bedziecie mieli premii ...

    Wiem - dosc chaotycznie napisane - ale wlasnie wrocilem po 12 godz. pracy
    ( 4 nadliczbowe ) 3 raz w tym tygodniu ..

    Pozdrawiam Janusz