eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z CD › Prawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z CD
    From: " Wrockanin" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z CD
    Date: Wed, 14 May 2008 09:54:58 +0000 (UTC)

    Witam ponownie

    Mam takie może nietypowe pytanie. Posiadam całą szufladę oryginalnych kaset. Z
    tego co wiem obowiązujące przepisy są dosyć rozsądne jeśli chodzi o osobiste
    wykorzystanie nagrania (tzn. wykonywanie kopii dla siebie, np. na mp3). Na
    logikę to kupując te kasety kupiłem prawo do wykorzystywania utworu (np. do
    słuchania) więc jeśli mogę zrobić kopię tego utworu aby go słuchać na mp3, to
    czy mogę zrobić (dla lepszej jakości) kopię tego utworu z nie mojej płyty CD
    (np. znajomego) zamiast z kasety?