eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z CD › Re: Prawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z C
  • Data: 2008-05-14 11:23:38
    Temat: Re: Prawo autorskie - posiadam kasetę, czy mogę zrobić kopię z C
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek Margraf <m...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Mozesz zrobic i kasety nie maja tu nic do rzeczy. Tylko mozecie
    > korzystac jednoczesnie tylko z jednego egzemplarza.
    >
    > A niby dlaczego ? To nie jest ani program komputewrowy ani projekt
    > architektoniczny. Wiec podaj podstawę prawną dla tego "jednego egzemplarza"
    >
    > Kasete swobodnie możesz sobie skopipowac na CD, a jak koledze albo wójkowi
    > się podoba to mozesz im nawet to pożyczyć.

    Ale mi chodzi o trochę inną sytuację. Przegranie utworu od kogoś (obcego czy
    nie) z CD na moje mp3 (podczas gdy on używa swojego CD normalnie) jest
    złamaniem prawa, ale ... czy jest to nadal złamanie prawa, gdy ja posiadam
    oryginalną kasetę z tym utworem. Przegrywam z czyjegoś CD miast swojej kasety
    tylko dlatego, że mp3 zrobione z CD będzie mieć lepszą jakość i mniej z tym
    zachodu. Nie mam CD z utworem, ale mam kasetę. Mam nadzieję, że doprecyzowałem ;-)