  • Data: 2004-10-06 13:29:38
    Temat: Potwierdzenie notarialne po angielsku?
    Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pytanie troche 'lame', więc proszę wybaczcie... nie znalazłem na nie odp. w
    archiwum...

    Mam dokument, którego kopię musi poświadczyć notariusz, stwierdzając, że
    jest zgodna z oryginałem. Dokument jest w jęz. angielskim i chciałbym, żeby
    poświadczenie notarialne też było w tym języku.

    Czy w okolicach W-wy ktoś świadczy tego typu usługi? Jeśli tak, to bardzo
    proszę o namiary.

    Czy też nie robi się tego w ten sposób, tylko najpierw notariusz wystawia
    poświadczenie po polsku, a ja potem muszę to sobie iść przetłumaczyć na
    angielski, np. przez tłumacza przysięgłego?

    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Pete