eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
  • Data: 2004-11-28 20:02:20
    Temat: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Od: "Krzysztof" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    sprawa wygląda następująco:
    przyznaje, mój błąd - puściłem swoją dziewczyne do salonu
    firmowego Idea po zakup telefonu ;-).
    Po prostu Ona nie jest dobra w klocki tech.
    Kupiła w promocji, podpisała umowę i ............
    po jednym dniu okazało sie , że nie może uruchomić
    funkcji wibro/dżwięk jej akurat potrzebnej.
    (w/w funkcja są dostępna w menu i w instrukcji telefonu)
    okazało się , że przy sprzedaży nie zaprezentowali jej innych modeli
    telefonów dostępnych w sprzedaży tylko jak wiadomo cegły promocyjne za 1pln.
    Akurat cena telefonu nie była głównym czynnikiem wpływającym na zakup.
    Niestety akurat nadszedł weekend więc zaraz po nim zanieśliśmy telefon do
    reklamacji
    reklamowaliśmy również procedure sprzedaży
    (niezaprezentowanie jej wszystkich dostępnych modeli, nie tylko
    tych dostępnych w promocji).
    Napisaliśmy reklamacje telefon został oddany i po 2ch tygodniach
    zgłosiliśmy się po telefon.
    No i zaczął się cyrk !!!! jakich mało.
    Facecik w białej koszulce pokazał pismo od serwisu motoroli
    (bo to była motka) stwierdzające że ... (i tu uwaga!!!!!)
    "w telefona marki motorola nie ma możliwości ustawienia
    jednoczesnego wibrowania i dźwięku?" !!!!!!!!!!!!!!!!
    Na co ja wyjąłem swoją motorolkę (inny model) i poprosiłem
    białą koszulkę aby do mnie przedzwonił.
    I cóż sie okazało ??, że jednak jest taka możliwość w telefonach motoroli!!!
    Ale na białej koszulce zrobił ten fakt takie wrażenie jak na mnie śnieg
    w stolicu zulusów i dalej swoje na temat tego że nie ma takiej możliwości.
    Pomijam fakt iż w zupełności nie odniósł sie do tego faktu, że
    nie zaprezentowano mojej Pani wszystkich telefonów (bo oczywiście to niemożliwe)
    Cóż wysłaliśmy pismo z reklamacją do centrali i w odpowiedzi
    przeczytaliśmy że : " PTK Centertel (....) nie prowadzi serwisu tel. motorola i
    nie jest gwarantem tel kom. motorola oraz nie posiada kompetencji w orzekaniu o
    usterkach tych telefonów"
    No i oczywiście ani słowa na temat niekompletnego przedstawienia oferty
    telefonów.
    Potem tekst sugerujący skontaktowanie sie z Motorolą polska w tej sprawie !!!

    (Szczerze mówiąc to z całych sił powstrzymuję sie od tkż słów uznanych
    powszechnie za nieprzyzwoite !!!)

    Z całego pisma wynika fakt iż kupując wadliwy telewizor SONY
    sklep wysyła mnie do Japonii w celu wymiany telefonu ????

    Chciałbym wiedzieć gdzie mogę znaleźć jakieś paragrafy kodeksu handlowego
    czy coś w tym temacie regulujące obowiązki sprzedawcy i ewentualne
    podpowiedzi mile widziane :)))

    pzdr.
    i z góry dzięki za pomoc
    Krzysztof

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1