eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają) › Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
  • Data: 2004-11-29 15:58:51
    Temat: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tyle ze ja idac po telefon wiem
    > dokladnie jaki model chce bo podobnie jak Hanka korzystam ze stron www gdzie
    > mozna znalesc informacje niezbedne do wyboru aparatu.

    Hmm a potrafisz czytać ???
    Jeżeli tak uważasz to powinnaś zwrócić uwagę na to że :
    FUNKCJA OPISANA W MENU I W INSTRUKCJI - jest niedostępna
    w praktyce :))




    Jakbym nie miala
    > takiej mozliwosci to nie kupila bym aparatu ze wzgledu na cene czy wyglad,
    > tylko upieralabym sie przy prezentacji.
    >
    > Co innego reklamacja aparatu. Moze sprawadz w necie czy ten model który
    > kupiła Twoja pani ma mozliwość właczenia wibracji razem z dzwiękami.

    po co mi net jak mam menu aparatu i instrukcje obsługi ????


    Jesli
    > tak, uderzaj do Motoroli ze skarga na serwis.
    >
    > Aga

    Tutaj masz całkowitą racje autoryzowany serwis
    piszący "... w telefonach motoroli nie ma możliwości
    jednoczesnego ustawienia dźwięku powiadamiania i wibracji"
    jest moim zdaniem godny conajmniej cofnięcia autoryzacji
    że nie wspomnę o kosztach złej reklamy firmie motorola.

    pzdr.
    K.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1