  • Data: 2004-11-29 15:31:58
    Temat: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Od: "sgt" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:coeu72$qj7$1@inews.gazeta.pl...
    > motorola 350 ? :-)
    >
    > w menu jest taka opcja ale nie da sie ustawic :)

    moim zdaniem jeśli w menu i w instrukcji telefonu jest taka opcja to masz
    prawo żądać wymiany towaru na wolny od wad , bo to jest poprostu wada,
    reklamój go do skutku w salonie. muszą taka reklamacje przyjąć, może im sie
    znudzi i ci wymienią.żaden sprzedawca w salonie nie jest rzeczoznawcą więc
    nie daj się zbyć że ta usterka to nie wada aparatu.