  • Data: 2009-01-11 08:42:59
    Temat: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Rudolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://wiadomosci.onet.pl/1892526,11,item.html

    "O godzinie 14 służby skarbowe i celnicy wkroczyli do wszystkich
    sklepów, które w Polsce oferują tzw. dopalacze, czyli legalne
    zamienniki narkotyków....

    Jak przyznają funkcjonariusze, celem akcji jest uniemożliwienie
    funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    nowelizacji ustawy o narkomanii, delegalizującej sprzedawany
    tam towar."

    Chciałem z ciekawości zapytać, czy po takim stwierdzeniu właściciele
    tych sklepów będą mieli szansę dochodzić jakiegoś odszkodowania
    od Państwa? Wszak o ile podstawa prawna na wejście policji do tych
    sklepów zapewne się znajdzie, o tyle takie stwierdzenie jak:

    "celem akcji jest uniemożliwienie
    funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    nowelizacji ustawy"

    trąci już działaniami niezgodnymi z prawem (żeby nie używać
    mocniejszych słów - mnie to osobiście szokuje).

    pzdr
    R.