  • Data: 2009-01-11 10:21:00
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rudolf wrote:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1892526,11,item.html
    >
    > "O godzinie 14 służby skarbowe i celnicy wkroczyli do wszystkich
    > sklepów, które w Polsce oferują tzw. dopalacze, czyli legalne
    > zamienniki narkotyków....
    >
    > Jak przyznają funkcjonariusze, celem akcji jest uniemożliwienie
    > funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    > nowelizacji ustawy o narkomanii, delegalizującej sprzedawany
    > tam towar."

    informacja, że celem akcji jest uniemożliwienie funkcjonowania tego typu
    sklepów do czasu wejścia w życie nowelizacji ustawy o narkomanii,
    delegalizującej sprzedawany tam towar ma tyle samo wspólnego z prawdą,
    co informacja, że za działaniami policji stoi mafia narkotykowa, której
    zaczęły topnieć zyski

    > Chciałem z ciekawości zapytać, czy po takim stwierdzeniu właściciele
    > tych sklepów będą mieli szansę dochodzić jakiegoś odszkodowania
    > od Państwa?

    chyba jedynie przed sądami europejskimi, bo jak widze że raptem
    wszystkie instytucje kontrolujące i partie polityczne połączyły siły w
    walce przeciwko tego typu używką (czyli tak naprawde za pieniądze
    podatnika starają się chronić obywateli przed nimi samymi) to marne
    szanse na ugranie czegokolwiek w tym chorym kraju

    > "celem akcji jest uniemożliwienie
    > funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    > nowelizacji ustawy"
    >
    > trąci już działaniami niezgodnymi z prawem (żeby nie używać
    > mocniejszych słów - mnie to osobiście szokuje)

    namnożyli różnego rodzaju instytucji kontrolnych pokazujac światu, że
    Polska nie jest krajem dobrym do prowadzenia działalności gospodarczej,
    bo w/w instytucje jak tylko będą chciały to są w stanie zniszczyć
    dowolną inicjatywe