  • Data: 2009-01-11 15:49:37
    Temat: Re: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gkch9n$6g8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > namnożyli różnego rodzaju instytucji kontrolnych pokazując światu, że
    > Polska nie jest krajem dobrym do prowadzenia działalności gospodarczej,
    > bo w/w instytucje jak tylko będą chciały to są w stanie zniszczyć
    > dowolną inicjatywę

    Dawniej tego typu lotne kontrole zasadniczo były tylko i wyłącznie domeną
    Milicji. Potem do władzy doszły siły, które miały mniej lub bardziej ukryty
    żal do Milicji. A, ze wcielała komunizm. Kolaborowała z partią. Ścigała
    środowiska solidarnościowe itd. I to się przełożyło - niestety - na
    unormowania prawne. Zaczęto z Policji wyprowadzać różnego rodzaju
    uprawnienia w kierunku różnych dziwnych instytucji, którymi de facto się
    dawało łatwiej sterować po linii "politycznej". Proces ten trwa moim
    zdaniem do chwili obecnej, a jego ostatnim przykładem było utworzenie
    Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Zaznaczam, że to po prostu moja własna
    opinia na ten stan rzeczy.