    From: gonzo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie, skarga na policje - przebieg
    Date: Sun, 15 Jul 2007 23:41:06 +0200

    Witam,

    Chciałbym sie dowiedzieć jakie jest przebieg sprawy w przypadku
    zgłoszenia na policję pobicia.

    Czas: Kraków, godzina 24, okolice Rynku Głównego. Zajście miała miej
    więcej taki przebieg. Idąc z grupką znajomych na Rynek w pewnym momencie
    mijając jakiegoś draba, trącneliśmy się barkami. Nawet nie skomentowałem
    tego, ale on najwyraźniej poczuł się urażony i przyłożył mi tak w twarz
    pięścią z taką siłą że padłem od razu na chodnik. On miał pecha, my
    szczęście, że obok była policja, która od razu jego i jego kumpla
    zgarnęła. Z nosa pościła się krew, w dodatku będąc pod lekkim wpływem
    alkoholu, oszołomiony po uderzeniu, na pytanie policjanta czy wszystko
    jest w porządku powiedziałem że tak. Oni, że skoro tak, to biorą tych
    dwóch typów na izbę wytrzeźwień, nie pytając nas o nic więcej.

    Następnego dnia po wizycie u lekarza, okazało się że nas jest złamany z
    przemieszczeniem kości. Zastanawiam się nad złożeniem skargi na tego
    typa. Więc jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie i mógłby podzielić się
    przydatnymi informacjami, w szczególności jaki ma to przebieg, byłbym
    wdzięczny. Zaznaczam że nie chodzi mi o odszkodowanie, a raczej o to
    żeby to nie rozeszło się bez żadnych konsekwencji dla tego typa. Może
    następnym razem się zastanowi zanim kogoś uderzy.

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    gonzo