  • Data: 2006-10-09 11:56:58
    Temat: Partacz remontowy, Umowa, US
    Od: "Kinga" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie. Mam problem z dziedziny remontów mieszkaniowych.
    Zatrudniłam do remontu człowieka i zapłaciłam mu za całość
    przewidzianych prac. Podpisaliśmy umowę, w której podana jest wycena
    całości. Po robocie podpisałam z nim kolejną umowę, w której jest
    zgłoszona reklamacja i wyszczególnione usterki, których naprawę
    wyceniłam na 1000 zł. Pieniądze mają być zwrócone w ramach
    naprawy szkody (w ratach w ciągu 6 mies.). W umowie jest wzmianka, że
    pozostała część jego pracy (czyli wszystko poza wymienionymi
    usterkami) została przeze mnie przyjęta. Problem polega na tym, że
    obecna ekipa, która wzięła sie za poprawianie dokopała się do
    mnóstwa innych niedoróbek. Tak naprawdę do poprawienia nadaje się
    prawie wszystko! Koszty robocizny i materiałów wyniosą o wiele
    więcej niż 1000 zł. Chcę domagać się zwiększenia od niego
    kosztów zwrotu, czy mam prawo?
    Do tego facet nie wystawił mi faktury za swoją pracę (mówił, ze
    nie ma działalności), więc podejrzewam, ze pracuje na czarno. Chcę
    to zgłosić do Urzędu Skarbowego. Czy jeśli to zgłoszę i pokażę
    podpisaną z nim umowę będzie musiał zapłacic karę za
    nierozliczenie się z US? I czy jest to dotkliwa kara?

    Pozdrawiam grupę, Magda