  • Data: 2006-10-10 09:28:46
    Temat: Re: Partacz remontowy, Umowa, US
    Od: "Kinga" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał(a):

    > Taa, i dlatego zauważyłaś to dopiero kiedy powiedzieli Ci o tym inni
    > fachoffcy ;-)
    Nie. Zauważyłam to po jego robocie odrazu, tyle, ze były to tylko te
    rzeczy, które widzisz z zewnątrz. Nie kopałam pod glazurą, nie
    grzebałam w kontaktach, hydraulice, płytach k-g i przewodach
    elektrycznych. Jednak przy demontażu źle połozonego gresu wyszły
    też inne ciekawostki, można było zobaczyć cały "kunszt" partacza.
    Co więcej partacz _przyznał się_ do tego, że spartaczył i dlatego
    zgodził się zwrócić mi 1000 zł za gres, który zniszczył + prace
    nie wykonane CZYLI za to, co powtarzam: ja zobaczyłam z zewnątrz.
    Całą sytuację urozmaiciły dodatkowo ze strony partacza chamskie
    zachowania, uniki, olewanie, niechęć do współpracy, wyjazd na 3
    tygodnie i zostawienie mnie z rozgrzebanym mieszkaniem itp, itd.