  • Data: 2006-10-09 21:58:23
    Temat: Re: Partacz remontowy, Umowa, US
    Od: "Kinga" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi napisał(a):
    > Jesteś expertem budowlanym? :P
    Nie trzeba być ekspertem, żeby obliczyć koszt zniszczonych
    materiałów za które zapłaciłam, plus koszty robót niewykonanych.

    > A to jest akurat "logiczne" :)))
    > Oni też chcą zarobić :)))
    Oni wiedzą co jest zrobione zgodnie z techniką budowlaną. Partacz,
    który dla mnie pracował, jak się okazało, nie miał odpowiedniej
    wiedzy z zakresu budownictwa.

    > BTW: na tobie ciąży obowiązek pobrania zaliczki na podatek dochodowy jako
    > płatnika.
    Nie znam sie na prawie dlatego napisałam ten list. Nie wiem, co
    powinien on, a co ja, ale widze, ze tutaj się tego nie dowiem :/

    > Najpierw bierze faceta a potem kombinuje jak mu ne zapłacić za robotę.
    Ja nie "wzięłam faceta". Ja zatrudniłam fachowca, który powinien
    mieć odpowiednią wiedzę, umiejętności i narzędzia do robót,
    które mu zleciłam, skoro zgodził się wykonać dane zlecenie. Nie
    dość, że nie wykonał zadania to jeszcze zniszczył materiał,
    który kupiłam. Więc to ja jestem osobą oszukaną i poszkodowaną w
    tym wypadku. Dla mnie to jest jasne.
    Moim zdaniem takim partaczom powinno się zabronić wykonywania zawodu.

    > Oby dopierdzielili Ci z kilak tysiaków.
    > Wredna jesteś

    Jak zwracasz się do mnie masz to robić z szacunkiem albo zamilcz na
    zawsze. I nie oceniaj, bo nie masz podstaw, żeby cokolwiek wiedzieć
    na temat mojej osoby.