  • Data: 2006-10-13 21:22:07
    Temat: Re: Partacz remontowy, Umowa, US
    Od: "Kinga" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tokaj1 napisał(a):
    > Tanie mięso psy jedzą.
    > Próbuj cos od goscia wydębić ale nie na zasadzie donocsicielstwa.
    > Facet też może sie wkurwic, przyprowadzić świedków i stracic
    > możesz jeszcze więcej. Dogaduj się bo możesz stracić jeszcze
    > więcej.
    Dogadałam się. Niby. Jest umowa napisana na szybko, ze ma mi
    zwrócić 1000 zł w ratach. Tyle że minął prawie miesiąc i nic nie
    dostałam. Juz sobie dałam spokój, bo wiem, ze więcej od niego nie
    wydębię niż ten 1000 zł. Inna ekipa już prawie poprawiła po nim.
    Wydałam mase kasy na to wszystko i straciłam sporo nerwów i czasu.
    Najbardziej złość mnie zalewa jak sobie pomyślę, że taki partacz
    udaje, ze potrafi zrobić coś, o czym nie ma pojęcia, a ludzie sie na
    to nabierają i ufają mu :/// Czy tak trudno jest się porządnie
    nauczyć swego fachu? Przecież by mu sie to opłaciło.