    From: "Jacek Nowosielski" <c...@m...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PKS i wypadedk?
    Date: Tue, 16 Jul 2002 01:13:10 +0200

    Witam!
    Mam taki mały problem i nie wiem po czyjej stronie jest racja. Jachalem
    sobie spokojnie autobusem firmy PKS i tak sie zlożylo, ze mial on wypadek.
    Nikomu nic sie nie stalo, ale autobus dalej juz nie pojechal. Kierowca
    poslal wszystkich na piechote do popbliskiej miejscowosci twierdzac, ze na
    kupiony u nie go bilet dojedzemy tam na miejsce. Ale niestety po dotarciu do
    "pobliskiej miejscowosci" okozalo sie, ze kierowca innego autokaru tej samej
    firmy, nie chce nas wpuscic do autobusu. Kaze nam kupowac drugi bilet
    twierdzac, ze on nic nie wie o zadnym wypadku i go to nic nie obchodzi.
    Musimy kupic sobie nowy. Mimo naszych protestow nie udalo sie dojsc do
    porozumienia z kierowca.
    I teraz pytanie. Kto ma racje, kierowca czy my. Gdze mam szukac jakiegos
    przepisu na to?
    Z gory dzieki za pomoc.

    Centy