  • Data: 2002-07-16 14:00:00
    Temat: Re: PKS i wypadedk?
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Nowosielski" <c...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:agvktn$5on$1@news2.tpi.pl...
    > Witam!
    > Mam taki mały problem i nie wiem po czyjej stronie jest racja. Jachalem
    > sobie spokojnie autobusem firmy PKS i tak sie zlożylo, ze mial on wypadek.
    > Nikomu nic sie nie stalo, ale autobus dalej juz nie pojechal. Kierowca
    > poslal wszystkich na piechote do popbliskiej miejscowosci twierdzac, ze na
    > kupiony u nie go bilet dojedzemy tam na miejsce. Ale niestety po dotarciu
    do
    > "pobliskiej miejscowosci" okozalo sie, ze kierowca innego autokaru tej
    samej
> [...]

    Nie wiem jak jest w tym wypadku ale np w miescie jak zawiedzie transport
    miejski ... cos sie zepsuje albo wogole nie przyjedzie pasazer ma prawo
    dojechac w innyc sposob na miejsce (np. taksowka) i wtedy koszty takie sa
    zwracane przez transport miejski .... takie jest prawo pasazera ... nie wiem
    czy to samo dotyczy takze PKS ;-(

    Oliwia
    gg 25244