  • Data: 2008-02-08 09:03:55
    Temat: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałbym raz na zawsze rozwiać moje wątpliwości dotyczące pewnych
    praktyk związanych z reklamacjami, gwarancją itd.

    Kiedyś moi znajomi, jakieś 4 lata temu, mimo posiadania faktury na zakup
    telewizora oraz obowiązującej gwarancji, nie mogli z niej skorzystać,
    ponieważ nie posiadali.... opakowania oryginalnego!

    Pytanie brzmi - jak jest teraz - mam dosyć trzymania w piwnicy 8
    opakowań różnej wielkości. Chce się tego pozbywać i uważam, ze FV plus
    sama gwarancja powinna wystarczyć.

    Pomimo to o ile pamiętam, gdzieniegdzie spotyka się ustalenia, że nie
    wolno oddawać sprzętu bez oryginalnego opakowania.

    Jak to jest?]

    PG