  • Data: 2007-05-19 19:35:47
    Temat: Ojciec alkocholik , straszy.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hm, taka sytyacja, ja kiedys pisalem na grupe ze ojciec alkocholikdokucza
    matce i chce ja wywalic z mieszkania (lokatorskiego), nie wazne, dzielnicowy
    o tym wie, administracja o tym wie, opieka spoleczna tez, kilka razy go
    zabierali na izbe (policja)....
    Teraz inny problem , mowi ze matka (moja) z siostra zamordowaly 20 lat temu
    ojca i matke, co jest oczywista bzdura.
    Robi tak oczywiscie poto zeby matce dokuczyc itp.
    Mowi ze on nam ( mojej matce (swojej zonie) i jej siostrze)) to wkoncu
    odowodni itp....mnie (syna) narazie nie rusza).
    Wlasciwie to jest coraz gorzej , bo jak pisale m wczesniej z tym mieszkaniem
    byly problemy , z kasa ktora on ma (i niech se ma nikt tego nie chce) i boi
    sie ze ktos chce mu zabrac, no a teraz te oskarzenia ....zastawiam sie co on
    moze zrobic znow, bo jak bedzie z nim jeszcze gorzej to wkoncu pojdzie na
    policje i bedzie jakies bzdury opowiadal (chociaz ich nie lubi:)).
    A gdy by co do czego to moga byc problemy jakies?
    Matka jest chora i taka sprawa z morderstwem (wg. niego) mogla by ja dobic
    psychicznie, a jemu wlasnie o to chodzi.
    Pytanie , czy przejowac sie tym czy nie w sumie?
    Jesli chodzi o awantury o byle co, to bywal ostatnio dzielnicowy na wniosek
    opieki spolecznej , troche sie uspokoilo ale teraz znow...i to raczej cos
    powazniejszego, takie oskarzenia...
    Administracja tez wie o wszystkim , nawet juz z nim nie chca gadaz w zadnej
    sprawie (glowny lokator), tylko z matka bo jak kiedys byl to podobno ich
    nawyzywal od k....itp. az sie dziewie ze policji nie wezwali.:(

    j...@p...pl
    [gg: 207344]