  • Data: 2007-05-20 15:05:20
    Temat: Re: Ojciec alkocholik , straszy.
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:46503c71$1@news.home.net.pl...

    > Kwoty sa wymyslone, to tylko przyklady caloscowe jak wygladal ich udziel w
    > zyciu razem, chodzi o to ze matka nie byla w stanie nic odlozyc a on mogl.
    > I dobra , tylko ze teraz on chce zeby matka sie od niego poprostu
    > odczepila. Stad te oskarzenia i dreczenie matki.
    Nie wiem na co Wy czekacie. O ile dobrze pamiętam to już pisałeś w tym
    temacie kilka razy, ale widzę, że oprócz skarżenia na grupie to nic nie
    robicie, żeby problem rozwiazać.

    Założyliście sprawę o znęcanie się nad rodziną? Matka wzięła rozwód? Teraz
    możecie dodatkowo założyć sprawę o pomówienie.
    Może zrujnuję teraz Twój świat, ale od pisania na grupie Twojej matce nie
    będzie łatwiej. Musicie zacząć działać, za Was nikt tego nie zrobi.

    > Niby jak ograniczyc dostep?.....mniej jesc kupowac?...nie zaplacic
    > jakiegos rachunku?
    W jednej szafce założyć zamek. Część produktów trzymać w swoim pokoju. W
    lodówce podzielić półki.

    > Ale post nie dotyczy pieniedzy tylko oskarzenia.
    > I moze ktos inny, Agent szanuje to co piszesz ale Ty chyba masz (miales)
    > podobne "problemy" z zona:)
    Post po raz kolejny traktuje o przemocy w rodzinie. I po raz kolejny
    dowiadujemy się, że oprócz zadawania pytań na grupie nic nie robisz.

    Pzdr
    Czabu