  • Data: 2003-01-09 23:15:48
    Temat: Odp: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "H" napisał:
    > Na towarze musi być podane m. in. oznaczenie przedsiębiorcy a przez to
    > ustawa "Pr. dział. gosp." rozumie imie i nazwisko w przypadku osób
    > fizycznych. Nie ma żadnej możliwości stosowania nazwy skróconej droga Olu
    > jeśli jest to wskaż mi ją a wiele ludzi dzięki Tobie dostanie do
    zapłacenia
    > mniej kasy a ja będę się wszędzie powoływał na Olę z grupy dyskusyjnej
    > pl.soc.prawo
    Pańska zjadliwosć jest tu zupełnie nie na miejscu...
    nb. proszono Pana o podanie podstawy prawnej, na której opiera Pan własny
    sąd, drogi Panie ;)
    i na nią też proszę się powoływać;

    > i zasłyniesz dzięki temu...
    Jestem skromną osobą, staram się pomagać z pobudek społecznych, lub jak Pan
    woli - czysto ideowych,
    z pewnością nie dla rozgłosu;

    > A może nawet zainteresują się Tobą odpowienie służby, oczywiście w dobrym
    znaczeniu tego słowa.
    ??!
    Nie wiem, w jaki sposób Pańskie pogróżki można zrozumieć "w dobrym
    znaczeniu".
    Czy to "argument siły", w miejsce "siły argumentów"? ;-)

    > Pozdrawiam
    > H.

    Regards
    Ola