  • Data: 2003-01-09 22:34:05
    Temat: Re: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "H" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ola" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:avksnb$biv$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:4...@n...onet.pl...
    >
    > Jeżeli została zgłoszona nazwa skrócona firmy o brzmieniu "Zakład
    > Tamrol",
    > nie widzę potrzeby posługiwania się nazwą pełną, która w przypadku
    > prowadzenia
    > działalności gospodarczej przez osobę fizyczną brzmi: "Jacek Tamrol"
    >
    > Pozdrawiam
    > Ola

    Na towarze musi być podane m. in. oznaczenie przedsiębiorcy a przez to
    ustawa "Pr. dział. gosp." rozumie imie i nazwisko w przypadku osób
    fizycznych. Nie ma żadnej możliwości stosowania nazwy skróconej droga Olu a
    jeśli jest to wskaż mi ją a wiele ludzi dzięki Tobie dostanie do zapłacenia
    mniej kasy a ja będę się wszędzie powoływał na Olę z grupy dyskusyjnej
    pl.soc.prawo i zasłyniesz dzięki temu... A może nawet zainteresują się Tobą
    odpowienie służby, oczywiście w dobrym znaczeniu tego słowa.

    Pozdrawiam
    H.