  • Data: 2003-01-09 23:28:33
    Temat: Re: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "H" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Pańska zjadliwosć jest tu zupełnie nie na miejscu...
    > nb. proszono Pana o podanie podstawy prawnej, na której opiera Pan własny
    > sąd, drogi Panie ;)
    > i na nią też proszę się powoływać;

    To nie miała być zjadliwość tylko raczej żart ale nigdy nie można być
    niczego pewnym na 100% dlatego poprosiłem o podanie podstawy prawnej. Mogę
    się przecież mylić. Zdarzały się przypadki, że urzędy źle interpretowały
    przepisy szczególnie skarbowe. Sądziłem więc, że naprawdę podasz mi postawę
    prawnę twojej interpretacji.

    > Jestem skromną osobą, staram się pomagać z pobudek społecznych, lub jak
    Pan
    > woli - czysto ideowych,
    > z pewnością nie dla rozgłosu;

    Nie wątpię że jesteś skromną i napewno sympatyczną osobą.

    > znaczeniu tego słowa.
    > ??!
    > Nie wiem, w jaki sposób Pańskie pogróżki można zrozumieć "w dobrym
    > znaczeniu".
    > Czy to "argument siły", w miejsce "siły argumentów"? ;-

    Chodziło mi, że jak znajdziesz nową interpretację zaproponują ci pracę a to
    chyba dobre znaczenie.

    > Regards
    > Ola

    Jeśli poczułaś się jakkolwiek urażona to przepraszam.

    Pozdrawiam
    H.