  • Data: 2003-01-10 18:37:08
    Temat: Re: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    H <h...@p...fm> wrote:
    > Nie zrozumiałeś mnie, na szyldzie nie musi być wogóle adresu. Na
    szyldzie
    > musi być tylko nazwa firmy (imie i nazwisko osoby fizycznej) i forma
    > prawna oraz zwięzłe określenie prowadzonej działalności

    Najpierw przeczytaj co napisałeś,a potem twierdź ze nie rozumiem.Czyżbym
    czytać nie umiał? Zwrot "tak na .... jak i" jest chyba jednoznaczny i nie
    podlega dodatkowej interpretacji
    Wklejam kawałek Twojego niusa

    "> Ponieważ jesteś osobą fizyczną prowadzącą działalność gosp. musisz
    > podawać tak na szyldzie jak i opakowaniach swoich produktów imie i
    > nazwisko oraz adres i kraj pochodzenia czyli Polska. Jeślibyś działał
    > jako spółka np sp. z o.o. wtedy by wystarczyła nazwa spółki i jej forma
    > prawna.

    Art. 11. 1. Zakład główny, oddział oraz inne stałe miejsce wykonywania
    przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej powinny być oznaczone na
    zewnątrz.

    2. Zewnętrzne oznaczenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać:

    1) oznaczenie przedsiębiorcy,

    2) zwięzłe określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.

    Co oznacza słowo "powinny"? Dla mnie znaczy tyle,że może ale nie
    koniecznie musi.
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet