  • Data: 2003-01-10 19:48:29
    Temat: Re: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "H" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hgwT9.66714$Gg2.654744@news.chello.at...
    > podstawy
    > ciebie

    > panie kolego, a nie uwazasz ze w takim razie zadna z tych form nie jest
    > prawidlowa, nie wiem jakie sa przepisy, pewnie masz racje ze imie i
    nzawisko
    > musi byc, ale na moj chlopski rozum zaden kontroler na swiecie nie ma
    prawa
    > kazac pacjentwoi w takim wypadku zmieniac nawzy firmy, a tu jak na moj
    gust
    > taki proceder ma miejsce, i jesli o tym mowa to prawidlowa pieczatka czy
    > sygnatura powinna wygladac tak

> [...]
    Kontroler da mandat i w czasie kontroli powinno nastąpić przywrócenie do
    stanu zgodnego z prawem. Takie ma uprawnienia.

    Nie chodzi bynajmniej o zmianę nazwy firmy tylko umieszczenie dokładnie
    takiego określenia przedsiębiorcy jakie jest w przypadku osoby fizycznej w
    zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gosp.

    To to co podałeś całkowicie wystarczy i takie oznaczenie w pełni odpowiada
    wymogom ustawowym.