  • Data: 2004-12-14 23:58:00
    Temat: Odbiór mieszkania - proszę o rad
    Od: "Bartek" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Odbierałem wczoraj mieszkanie. Ze względu na usterki zdecydowaliśmy się nie
    podpisywać odbioru, a jedynie notatkę odmowy odbioru. Dzisiaj, zgodnie z
    umową, dostarczyłem deweloperowi kompletną listę usterek i zażądałem ich
    usunięcia przed wyznaczeniem nam drugiego terminu odbioru. Pracownik
    dewelopera poinformował mnie, że usterki zostaną usunięte PO odbiorze,
    tymczasem ja na to, że odbioru nie będzie, dopóki nie usuną usterek. Błędne
    koło. Znajomy prawnik twierdzi, że racja jest po mojej stronie, wynajęty do
    pomocy przy odbiorze inspektor
    nadzoru budowlanego polecił mi nie odbierać mieszkania ze względu na usterki
    i jeśli nie zostaną one naprawione zażądać rekompensaty finansowej.
    Jest pewne, że wady łamią normy budowlane (np.
    źle osadzone paski ościeżnic, odchylenia ścian od pionu itp.)
    Czy ktoś z doświadczeniem i odpowiednią wiedzą mógłby mi doradzić
    odpowiednie
    zachowanie w tej sytuacji? Mam odpuścić, czy stać przy swoim? Kto jest na
    silniejszej pozycji w tej sytuacji - ja czy deweloper, zakładając, że mam
    gdzie mieszkać, więc czas mnie nie przyciska.
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    Bartek