  • Data: 2007-05-15 21:18:10
    Temat: Ochrona Wizerunku - "szczegół całości"
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Chciałbym się dowiedzieć jak dokładnie ma się sprawa dotycząca ochorony
    wizerunku. Ustawę czytałem, google też, ale nurtuje mnie taki przykład:

    Czasami robię zdjęcia na wystawie psów. Czy jeśli zrobię zbliżenie tak że na
    zdjęciu będzie widoczna tylko jedna osoba z psem, to czy ta osoba ma prawo
    zakazać publikowania tego zdjęcia w internecie ? Jest to w końcu "publiczna
    impreza". Nie wiem jak się ma zapis "szczegół całości" do zbliżenia na osobę
    z jej psem.

    Może są jakieś wyroki sądów ? Czytałem o kilku, ale nijak się mają do mojego
    przykładu.

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik